Válság után: 14 ismert logó paródiája

védjegy blog, védjegyblog, védjegy paródia, trademark parody, válság védjegy

A 2008-as válság a legkomolyabb gazdasági krízis a 1929-33 közötti nagy gazdasági világválság óta. Amióta a világ világ, mindig humorral próbálta elfojtani az ember azt, ami a legjobban fájt. Ez a természetes emberi reakció mindenre, ami az életben kedvezőtlen, a feldolgozás egyik módja.

A blogon a következőkben eljátszunk azzal a gondolattal, hogy mi történhet néhány ismert nagyvállalat logójával a válságot követően. Jó nézelődést!

3m, védjegy paródia, védjegyblog, védjegyblog

védjegyblog, védjegy blog, védjegyparódia, apple
védjegyblog, védjegyblog, yahoo, védjegyparódia

védjegyblog, védjegy blog, védjegy paródia, xerox paródia

védjegyblog, védjegy blog, védjegy paródia, nokia paródia

védjegy blog, védjegyblog, nike védjegy paródia

védjegyblog, védjegy blog, lg védjegy paródia

védjegy blog, védjegy blog, védjegy paródia nike

védjegy blog, védjegyblog, védjegy paródia ford

védjegy blog, védjegyblog, cisco védjegy paródia

védjegyblog, védjegyblog, ferrari védjegy paródia

védjegy blog, védjegyblog, dowjones védjegy paródia

védjegyblog, védjegy blog, dell védjegy paródia

védjegyblog, védjegy blog, crysler védjegy paródia

Print Friendly
Share and Enjoy

    Hozzászólások:

    A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>